می دونم این تایپیک خیلی قدیمیه
اما با شنیدن این آهنگ کلی خاطره خوب برام زنده شد خیلی به این خاطره های خوب نیاز داشتم و خواستم از آقای کنجکاو تشکر کنم عالی بود ممنونم![]()
تشکرشده 2,343 در 504 پست
می دونم این تایپیک خیلی قدیمیه
اما با شنیدن این آهنگ کلی خاطره خوب برام زنده شد خیلی به این خاطره های خوب نیاز داشتم و خواستم از آقای کنجکاو تشکر کنم عالی بود ممنونم![]()
صاعد (پنجشنبه 05 بهمن 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)