فائزه جان منظور آقا صابر شما نبودی یه خانم دیگس
وای پستهای مجازم داره تمام میشه تا شب اونوقت باید برم از سهمیه پدربزرگ استفاده کنم
فقط خواستم بگم آقا امید شما که خودت صاحب این تاپیک هستی و حق آب و گل داری میتونی بپری وسط بازی زیاد نیازی به اجازه اینا نداره
خوب من زنگ تفریحم فعلا تمام شد باید برم سراغ کارام
ظهر میام بهتون سر میزنم![]()








(هرچند داريم،اما كتمان ميكنيم!!)





علاقه مندی ها (Bookmarks)