خوشحالم كه بالاخره يه حركتي كردي
دعوا و مشاجره خوب نيست ولي گاهي براي اينكه شخصيتت زير سوال نره لازمه. بهت قول ميدم حرفات در اون تاثير خواهد گذاشت هر چند خفيف ولي بي تاثير نخواهد بود.
البته بهش يادآوري كن كه بهش علاقه مندي ولي اين رو هم بهش بگو كه در يك رابطه زناشويي عاشقانه عمل بايد باشه نه فقط حرف ، بهش بگو كه يك زن به يه سري چيزها نياز داره كه بتونه آرامش داشته باشه ..براش توضيح بده ( احتمالا بقول shad) ممكنه طرز رفتار با يك خانم رو بلد نباشه.
باز سر ميزنم
موفق باشي








علاقه مندی ها (Bookmarks)