مرسی سحر جان
نه عزیزم از مسئله نماز نمی گذرم اگه گذشت میکردم شاید تو 18 سالگی ازدواج می کردم
راستش چی بگم ؟ نمیخوام تعریف کنم از خودم اما آخه من مشکلی ندارم که نپسندن!
مثلا
سنم به سنش میخوره
کارمند دولت هستم
به قول دیگران خوش برخورد و خوش اخلاق و مهربونهستم
و باز به قول دیگران مقید و ... هستم
زیبایی به اندازه کافی دارم
مجرد هستم
خانواده ساده و خو شنامی دارم
هم زبان هستیم
دیگه چی میخواد؟!








هستم

علاقه مندی ها (Bookmarks)