ممنون از دعاهای خوبتون...
منم واسه نفر بعدی دعا میکنم هیچ وقت درمونده و غمگین نشه..
الهی آمین
تشکرشده 137 در 48 پست
ممنون از دعاهای خوبتون...
منم واسه نفر بعدی دعا میکنم هیچ وقت درمونده و غمگین نشه..
الهی آمین
m.milad (چهارشنبه 04 بهمن 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)