[attachment=293]جهانگرد جان پیشاپیش تولدت مبارک
این هم کادو من
تشکرشده 498 در 242 پست
[attachment=293]جهانگرد جان پیشاپیش تولدت مبارک
این هم کادو من
درد من حصار برکه نیست درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور
نکرده است\"
elina (پنجشنبه 24 مرداد 87)
تشکرشده 3,145 در 958 پست
من هم تولد جهانگرد عزیز رو تبریک می گم![]()
![]()
![]()
تشکرشده 114 در 77 پست
26 تیر ماه بود دقیقا یک ما هو 1 روز پیش
تشکرشده 537 در 283 پست
جها نگرد جان با اينكه دير شد ولي منم تولدت رو تبريك مي گم اميدارم خوب زندگي كني
تشکرشده 3,145 در 958 پست
تولد آقای محمد ابراهیمی عزیز رو تبریک می گم
امیدوارم همیشه پیروز و سعادتمند باشید
![]()
![]()
shad (چهارشنبه 30 مرداد 87)
تشکرشده 498 در 242 پست
سلام آقا محمد
تولدت مبارک
درد من حصار برکه نیست درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور
نکرده است\"
elina (چهارشنبه 30 مرداد 87)
تشکرشده 89 در 52 پست
سلام
محمد جان (چقدر زود پسر خاله میشم) تولد مبارک باشه ...
ایشالا صد و خوورده ای سال زنده باشی عزیز ..
hsh (چهارشنبه 30 مرداد 87)
تشکرشده 507 در 236 پست
سلام محمد جان![]()
تولدت مبارکامیدوارم 118 سالگیتو همین جا جشن بگیریم . :D
![]()
108 (چهارشنبه 30 مرداد 87)
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
سلام
محمد ابراهيمي تولدت مبارك
چه خوبه به دنيا اومدي و چه خوبه كه در اين تالار در كنار ما هستي.
انشاءالله هميشه سرحال و شاد وخوشحال باشي
مدیرهمدردی (چهارشنبه 30 مرداد 87)
تشکرشده 537 در 283 پست
محمد ابراهيمي عزيز تولدت رو تبريك مي گم هرچند كه دير شد
![]()
:Dدير و زود داره سوخت و سوز نداره:D
![]()
زیبا. (جمعه 01 شهریور 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)