[/quote]
بستگي داره مدرسش كي باشه؟
به شخصه زير بار اين خفت نميرم كه يه آقا بخواد بهم آشپزي ياد بده
[/quote]
اگر سامان گلریز باشه من هستم
موز سوخاری!!!!!!
هندونه با طعم سس ماهی!!!!!!!
دنت شکلاتی با طعم سامسونگ!!!!!!!!!
من هستم
درجریان گرونی پارچه نیستی نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟نوشته اصلی توسط نادیا-7777
من با همون کیسه گونی موافقم به راحتی پاره هم نمیشه نادیا لذتی نمیبره:311:![]()












علاقه مندی ها (Bookmarks)