سلام عزیزم کاش من هم حداقل به مرحله ای که تو توش هستی می رسیدم خسته شدم از این زندگی
نگو، خوش بحالت که بچه نداری طفلک پسر من که یا باید بشه بچه طلاق یا پسر ی بابای خیانتکارو...
تشکرشده 3 در 3 پست
سلام عزیزم کاش من هم حداقل به مرحله ای که تو توش هستی می رسیدم خسته شدم از این زندگی
نگو، خوش بحالت که بچه نداری طفلک پسر من که یا باید بشه بچه طلاق یا پسر ی بابای خیانتکارو...
amirthn (سه شنبه 03 بهمن 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)