یعنی واقیا همه رفتن درس بخونن؟یا رفتن گل بچینن؟یا رفتن رو جزوه ها راحت بخوابن؟
احساس غرور کردم به خودم که همیشه در حد لب مرز میخونم که مبادا وقتم با بیشتر خوندن هدر بره. :311:
پرنده غریب انتظار سخته،بیا یه فکر دیگه بکنیم :303:
گل کاغذی عزیز کجایی؟خوفی؟
اگه توهم داری درس میخونی حواست باشه خبرهای ضد ونقیضی از تهدید شدن حوزه های امتحانی هم رسیده،پس هرکجا هستی
مواظب خودت باش
مواظب خودت باش
مواظب خودت باش




















علاقه مندی ها (Bookmarks)