به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 بهمن 91 [ 16:58]
    تاریخ عضویت
    1391-11-01
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    94
    سطح
    1
    Points: 94, Level: 1
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 5 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ادامه دادن رابطه با اتفاق های عجیب

    بله ولی خب همون طور که فرمودین به چند ساعت هم نمیشه اکتفا کرد .
    اخه این خواب ها خیلی خاص بود یه سری چیز های دیگه هم بود که من یقین پیدا کردم این خواب های اتفاقی نبوده

    من حدود سه سال پیش معیار های خودمو برای خودم نوشتم این خانم اکثر معیار های منو دارن ولی نگران معیار های آینده هردومون هستم ... واسه همین سعی دارم با زمان پیش برم ممکنه معیار های الان معیار های آینده ما نباشه ...

    یه چند مورد که سخت بود مثل همون مسئله حجاب که اونم با خودم حل کردم چون میدونم نمیشه به این فکر کنم که بتونم مجبورشون کنم که تغییر کنن ... چون ایشون توی خونواده نسبتا آزادی بزرگ شدن فقط میخوام اگه میتونم دلایلم رو به ایشون توضیخ بدم ... شاید بهتر تونستیم هم دیگه رو درک کنیم ... ولی همون طور که قبلا گفتم یه جورایی این مسئله رو با خودم حل کردم ...


    متاسفانه نه من میتونم با خانواده صحبت کنم و نه ایشون ... آخه سنی نداریم ... در حال حاضر یه چیزی باید داشته باشم که بتونم برم جلو ؟... نمیتونم که زندگی یه نفرو به خطر بندازم ... هنوز نه سواد درست وحسابی دارم و نه پول و پس انداز... یه چند سال دیگه باید تلاش کنم تا بتونم یه نفر دیگه رو هم با خودم همراه کنم ...
    از طرفی خانواده ایشون زیاد به نامزدی و اینجور چیزا اعتقاد ندارن ... سال گذشته یه خواستگار نسبتا خوب داشتن ولی مادرشون گفتن بعد از قبولی دانشگاه ... و هنوز خیلی خیلی زوده

    از طرفی یکی از ملاک های خانواده ایشون تحصیلاته حداقل ارشد ... که ایشون میگن دکترا ...


    منم بنا به دلایلی نمیتونم زودتر از 6 7 سال دیگه ازدواج کنم ... و میشه گفت هر دو تا 6 7 سال دیگه باید فکر ازدواجو از سرمون بیرون کنیم .

  2. کاربر روبرو از پست مفید Sebastian تشکرکرده است .

    mo10 (دوشنبه 02 بهمن 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.