نمیدونم مادر شوهرا چه هیزم تری به عروس ها فروختن که همیشه از 10 تاپیک جدید،چندتاییش به مادر شوهر ربط داره!
شک نکنید اگر به همسرتون بگید،رابطه کم کن،رابطه اش رو 3 برابر میکنه و حتی ممکنه اصلا دیگه نبینیدش!
بهتر یکم با حس مادر و فرزند که بین همسر و مادرشون بر قراره(البته یکم قوی تر از حالت معمول)کنار بیاید و سعی کنید با رفتار خودتون همسرتون رو به خودتون بیشتر از گذشته جذب کنید.
به نظر من محبت مقیاس پذیر نیست و بی کرانه،حالا هر کسی بسته به شرایط یک رابطه به هر میزان می تونه ازش استفاده کنه،پس سعی کنید انقدر به همسرتون نزدیک بشید که از این بیکران محبت بیشترین سهم رو ببرید![]()







شوهرم میگه فلانی خوشگله تو نیستی چاقی هزارچیز به من میگه که هیچ دخترخاهرشم همش بغل می کنه بوس می کنه میگه دایی من تورو به هیچکی نمی دم ببرتت این ینی چی
دقيقأ اينم شانس ماست به خدا يه مشت عتيقه گيرمون اومده
علاقه مندی ها (Bookmarks)