الان ساعت از ٩ شب كذشته، به شوهرم زنك زدم هم دير جواب داد هم هل بود، حس كردم داره دروغ ميكه، تقريبا ٩٠ درصد احتمال ميدم رفته برديس خونه خانوادش اما منو بيجونده، يهني بازم سكوت كنم؟ بزارم همين جوري بره و بياد؟
تشکرشده 11 در 6 پست
الان ساعت از ٩ شب كذشته، به شوهرم زنك زدم هم دير جواب داد هم هل بود، حس كردم داره دروغ ميكه، تقريبا ٩٠ درصد احتمال ميدم رفته برديس خونه خانوادش اما منو بيجونده، يهني بازم سكوت كنم؟ بزارم همين جوري بره و بياد؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)