نقل قول نوشته اصلی توسط sahars
به نظرم اگه اتفاقی دیدیش لابد یه حکمتی داره....تجربه شخصیم اینه که بذار کارا روال عاددی خودشو طی کنه برای منم همچین موضوعی بود 5 سال پیش با یه پسری دوست بودم که هر 6-7 ماه یه بار بهم میزدیم علتشم این بود که مامانش به هر طریقی مارو تحت فشار میذاشت و باز بعد یکی دو هفته از بهم زدنمون همو یه جاهایی میدیدم که باااورمون نمیشد...یعنی کاااملا غیر منتظره همو میدیدم...مثلا یه بار من یه پروژه داشتم باید میرفتم میدادم یه کافی نت تا واسم تایپ کنه با یه جا صحبت کردم اما وقتی رفتم تعطیل بود 5-6 تا کافی نت سر زدم اما نشد دست آخر رفتم یه کافی نت دور افتاده که تا حالا اصلا نرفته بودم از در که وارد شدم با مسئولش صحبت کردم کارامو تحویل دادم وقتی داشتم میرفتم دیدم یکی تکیه داده به دیوار و داره گریه میکنه نگاه کردم دیدم خودشه بااااورم نمیشد
بعدش همین باعث میشد که ما فکر کنیم لابد خدا میخواد با هم باشیم! به این دلیل دوباره شروع میکردیم این کار تا 4 سال ادامه پیدا کرد و ما هر بار بعد از بهم زدن بیشتر وابسته میشدیم...تا اینکه بعد 4 سال خدا (همون خدایی که ما تو رابطمون هر لحظه حسش میکردیم) اونو ازم گرفت برای همیشه....نمیدونم دلیلش چی بود ولی حکمتش این بود که من واسه یه بارم که شده معنی واقعی عشقو بفهمم و آدمی رو بشناسم که از جنس آدما نبود...
من فکر میکردم که خدا اونو سره راهم گذاشته تا ابد با هم باشیم اما اون فقط پیشم بود تا بهم 1000 تا درس از زندگی بده...واااااقعا که آدم سر از کار خدا در نمیاره
حرفم اینه که به نظرم هر کاری یه حکمتی داره همیییین

سلام

ممنون از نظرتون، اما من الان دقیق متوجه نشدم که این حرف شما برا منم خوبه (حکمت های خدا رو فاکتور بگیریم) منظورم اینه که دوباره این رابطه پیدا کنه ؟ به دلایلی که اول این تاپیک توضیح دادم این رابطه دیگه نمیتونه دوباره شکل بگیره....

اگر براتون مقدور یه کم واضحتر میشه برام توضیح بدین؟؟

همیشه موفق باشید و شاد.