سلام ببخشید من از نوشته های شما اینو درک کردم که شما رغبت به کمک به این خانم در جهت رفع شاید بشه گفت نواغصشون ندارید به هر دلیل .اما چیزایی که شما گفتین مثل علم فلسفه یا موسیقی البته به علاقه طرفتون بستگی داره شما هم نگفتید علاقه به یاد گیری نداره گفتید چیز زیادی نمیدونه اینها مسائل اکتسابیه که میشه به مرور زمان یاد بگیرن چه بسا استعدادشون بیشتر از شما هم باشه اما بعضی مسائل اکتسابی نیست و ذاتیه که تغییرش سختتره.








علاقه مندی ها (Bookmarks)