توی کشورهای دیگه دو نفر که همدیگه رو دوست دارن بدون هیچ شرط و شروطی با هم زندگی میکنند ، با هم کار میکنند و وسایل خونه میخرند. در زمان جدایی هرچه که بعد از تاریخ ازدواج هر کدوم از طرفین خریده تقسیم بر دو میشه و میرن دنبال زندگیشون. به قول قدیمی ها اره و تیشه بر نمیدارند بیفتن دنبال مهریه و جهاز و کش مکش (-:








علاقه مندی ها (Bookmarks)