سلام مجدد.نوشته اصلی توسط شب شکن
بله حتما.چرا بیخود واسه خودتون مسئله سازی میکنید؟به نظر میاد انسان معقولی باشید پس چرا حاشیه سازی و به اصطلاح چرخاندن لقمه دور سرتون؟؟؟
فکر میکنید اگر نرگس متوجه شه که واسطه بوده اما بی خبر این بدتر نیست؟؟
یک بار دیگه مختصر از نحوه ارتباطتون با نرگس بگید!!
آخرین بار که تماس گرفتید؟هر نوع تماسی؟حتی یه pm کوچیک!تماس تلفنی هم داشتید؟
چه رفتاری رو پیش بینی میکنید؟









علاقه مندی ها (Bookmarks)