کاملا درکت می کنم...شوهر منم اخلاقش این جوریه
خواسنم بات همدردی کنم فقط چون من خودم هم درگیرم با این اخلاق چطوری بسازم![]()
تشکرشده 901 در 185 پست
کاملا درکت می کنم...شوهر منم اخلاقش این جوریه
خواسنم بات همدردی کنم فقط چون من خودم هم درگیرم با این اخلاق چطوری بسازم![]()
پرنده غريب (یکشنبه 01 بهمن 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)