سلام مـــــامـــــــــانـــیــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــی
چه طوری؟
ای شیطون هی میاد حال و احوال میکنه میگه حالم بده و اینا هیچی نمیگه چه خبره!!!!!!!هی با خودم میگم چش شده این خانوم پر انرژی و موفق حالا اینطوری شده!!!!
مبارک باشه
چقدر این روزا مامان داریم آدم هوسش میکنه(وای خجالت کشیدم)
فکور جان این حالت هارو حالا من که از سر ویار نیست ولی نمیدونم چرا ضعف و عصبی بودن حاصل از اونو یه مدته دارم که به گفته یکی از بچه های همین تالار multi daily میخورم خیلی بهتر شدم که میدونم واسه حامله ها خوب نیست.
اما چون اطرافم خانوم باردار زیاد دیدمو هنوزم میبینم و یکیشون مامانم بوده و خوب با این حالات آشنام.
بی خود که بهشت زیر پاتون نیست
واسه ضعف جسمانی و بی حالی پیاده روی و کلا هوای ازاد خیلی خوبه اگر امکان داره باتوجه به تجویز پزشکت حتی خیلی کم و کوچولو انجامش بده
باید قبول کنی بارداری با خودش شرایط جدیدی میاره هم خودت هم همسرت
خب شما هردوتون با توجه به تجربه دومت حتما با این شرایط اشناهستید.
ولی اقایون کلا حافظشون ضعیفه باید مدام بهشون یاداوری شه
تو زمانی که حالت خوبه رو به راهی حوصله داری دوباره از همه احساساتی که این روزا درگیرشی باهاشون حرف بزن
واسه کار خونه هم از یک نفر واسه کمک بهت به صورت نیمه وقت یا هر هفته یک بار استفاده کن
ان شالله همه چی بهتر میشه اگر سعی
کنی به خودت تسلط داشته باشی و به اطرافیانت حق بدی










علاقه مندی ها (Bookmarks)