مرسی بهار جون
اینکه میگی دوستتو بذار کنار اصلا امکان نداره چون صمیمی ترین دوستم واقعا در بدترین شرایط زندگیم کنارم بوده و اصلا نمیتونم فکرشو بکنم ک یه روز نباشه. اونم به من احتیاج داره. نمیدونم چکار باید کرد ولی نمیشه از هم جدا شیم.
دیگران که منو میبینن دختری با انرژی و پررو میبینن ولی نمیتونی باور کنی که من چقد خجالتیم. به هرکی میگم خجالتیم باور نمیکنه. ولی نمیدونم چرا دوست پیدا کردن برام سخته. فکر میکنم نمیتونم نیازهای یه دوست رو برطرف کنم. خداییش چطور میشه الان یکیو پیدا کرد که بتونی به معنای واقعی باهاش درددل کنی؟
شوهرم آدم به شدت شوخیه. سروکله زدن با همچین آدمای پرانرژیی هم خیلی سخته. البته برای زندگیه مشترک. چون حفظ ارزشها سخت میشه. اینجور آدما خیلی کم جدی میشن و تو نمیتونی راحت باهاشون درددل کنی. گاهی پشیمون میشم چون ما خیلی شبیه همیم. مخصوصا از نظر اجتماعی. احساس میکنم که نمیتونیم به هم کمک کنیم. خیلیییییی دوسش دارم و باهاش خوشبختم اما .........
ما از نظر مالی وضع خوبی نداریم. خوب بودا تا اینکه تحریم شدو کارش خیلی بد پیش رفت و خونواده هامون هم نمیتونن کمک زیادی به ما کنن. برا همینه که هنو نتونستیم خرج عروسی رو جور کنیم و هنو توعقدیم.
گاهی فک میکنم اگه جای من یه دختر پولدار بود اونم الان اینقد مشکل نداشت. اونم مثه من سختی کشیده حقش یه زندگی بهتره![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)