
نوشته اصلی توسط
_yalda
ببین عزیزم دو تا سوال ؟
یکی اینکه آیا در مورد شما هم اعتقاد داره باید اینکارو کنی ؟ یعنی گوشت خواری رو ترک کنی ؟ ببین این فرق داره که یکی حالا خودش دوست نداشته باشه بخوره با اینکه یکی اصلا این کارو پلید می دونه
اگه اینطور باشه یعنی حالت دوم به مشکل می خورید
دوم اینکه اون دوستش رو چقدر میشناسی و ارتباطش باهاش چطوره ؟
چون به نظرم یه کمی غیر طبیعی میاد که مردی این همه مرد دیگه ای رو به عنوان دوست قبول داشته باشه و حتی بگه از شما می گذره و از اون نه . معمولا آقایون در مورد دوستاشون به این شدت برخورد نمی کنن . یعنی مثل ما احساسی نیستن و دوست رو خیلی معمولی قبول دارن . رابطه خیلی صمیمی بین دو آقا می تونه خوب نباشه .
راستی یه سوال دیگه
خانواده خودت و خانواده نامزدت چقدر از این موضوع اطلاع دارن ؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)