از راهنمايي هاي دلسوزانه ي همه شما سپاسگذارم
من عذر اون پسر رو خواستم
من داشتم بخاطر تنهايي لحظاتمو با اون تقسيم ميكردم
خداروشكر كه اتفاق بدي برام نيفتاد
احساس ميكنم يه بار بزرگي رو از رو دوشم برداشتم
http://www.excellent-far.persianblog.ir
تشکرشده 8 در 7 پست
از راهنمايي هاي دلسوزانه ي همه شما سپاسگذارم
من عذر اون پسر رو خواستم
من داشتم بخاطر تنهايي لحظاتمو با اون تقسيم ميكردم
خداروشكر كه اتفاق بدي برام نيفتاد
احساس ميكنم يه بار بزرگي رو از رو دوشم برداشتم
http://www.excellent-far.persianblog.ir
asalfar (جمعه 29 دی 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)