ممنونم ایوب جان از راهنماییت
نکاتی خوبیو یاد آوری کردی
فرهنگ خیلی مهمه متاسفانه من اصلا رک نیستم و نمیتونم افراد زیاد رکگو رو تحمل کنم
- اصلاً چرا باید به سرعت با یکی صمیمی بشی؟
البته با این خانوم 1 ماهی گذشت و بعد شماره بهم دادیم ولی در کل
شاید چون من احساس تنهایی میکنم حس میکنم باید صمیمی برخورد کنم که دوستان زیادی داشته باشم چون دوستام خیلی کمن
سعی کن تو فردی باشی که دوستی رو انتخاب می کنه، نه این که فردی باشی که توسط دیگران انتخاب می شه! تویی که خصوصیات طرف مقابلت رو بررسی می کنی، اگه به درد نخورد، می ذاریش کنار!
متاسفانه من همیشه میزارم بقیه انتخابم کنن تا به حال به خاطر این مشکلم دوبار نامزدی بهم زدم و فکر میکنم همه این نکات یه جورایی بهم وصل میشن که میزان عزت نفس و هدفمندی رو توی زندگیم نشون بده
من چطور میتونم یک به یک این مواردو تقویت کنم ؟
بارها با مشاوران صحبت کردم اما نتونستم محیط پر تنش و موجهای منفی اطرافم رو از بین ببرم![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)