به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 41
  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 مرداد 92 [ 23:09]
    تاریخ عضویت
    1391-10-18
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    358
    سطح
    7
    Points: 358, Level: 7
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 38 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: باکره نیستم،خواستگارخوب دارم، پسری که رابطه داشتم نیزخواستگاره، چه کنم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط abjirahele
    سلام دوست عزیز

    من مدت زمان کوتاهی که عضو شدم

    <strike>آدرس سایت رو به یکی از آقایون نت دادم برا ثبت نام و همین طور لینک شما رو ایشون چون ثبت نام نکردن هنوز خواستم نظرشون رو اینجا براتون بفرستم

    نقل قول از آقا شهاب
    شهاب:هیچوقت حقیقت زندگیتو برای کسی باز گو نکن یه بار اعتماد کردی بسته دیگه به کسی اعتماد نکن ، اول ترمیم کن بعد اجازه بده کسی بیاد خواستگاریت

    و حالا نظر خودم از نظرم برو ترمیم کن و از یه مشاور خوب راهنمایی بخواه موفق باشی عزیزم
    </strike>

    ویرایش مدیر همدردی: واقعاً عجیبه بعضی پستها ، آقا شهاب کیه؟ آقایون نت کیه؟ نظرشون برای چی نقل میشه؟ یعنی چی که حقیقت زندگیتو برای کسی باز گو نکن؟؟؟؟ به کسی اعتماد نکن یعنی چه؟!!!!
    با سلام
    من فکر نمی کردم این جور چیز ها اخطار حساب میشه!!!عذر می خوام واقعا
    الان همین آقا که گفتم نقل قول کردم ازشون ثبت نام کردن سایت همدردی. به خاطر معرفی کردن من ایشون اومدن این سایت آخه من گفتم سایت خوبیه و ایشون پرسیدن در چه زمینه ای که ثبت نام کنن منم یکی از پست ها رو به ایشون لینک کردم و گفتن تا من ثبت نام نکردم شما نظر منو بنویس و من هم نقل قول کردم از ایشون ولی حالا ثبت نام کردن
    شاید منظورم بد گفتم

    بازم عذر میخوام آخه چون اول اینجا ثبت نام نکرده بودن من نظرشون نوشتم چون نظر من فرق داشت کنارشم نظر خودم رو نوشتم

  2. کاربر روبرو از پست مفید abjirahele تشکرکرده است .


  3. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 دی 91 [ 12:23]
    تاریخ عضویت
    1391-10-26
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    140
    سطح
    2
    Points: 140, Level: 2
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: باکره نیستم،خواستگارخوب دارم، پسری که رابطه داشتم نیزخواستگاره، چه کنم؟

    خب چیکار کنم برگردم پیش همون بی معرفتی که این بلا تکلیفم گذاشته؟اون که از خداشه برگردم پس این 7 سال که حسرت کشیدم افسردگی گرفتم کاسه چه کنم دستم گرفتم کجا بود؟ازش متنفررررررررررم...این خواستگارم که قضیه رو میدونه خونواده ام مخالفن..حالا چیکار کنم؟

  4. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 بهمن 91 [ 04:24]
    تاریخ عضویت
    1391-10-12
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    168
    سطح
    3
    Points: 168, Level: 3
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 35 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: باکره نیستم،خواستگارخوب دارم، پسری که رابطه داشتم نیزخواستگاره، چه کنم؟

    اون كه ازخداشه توبرگردي به دل خودت نگاه كن چقدرميخوايش؟؟؟تواون فراموش كردي كه برگشت؟؟؟يانه هنوزحتي ازبحران فراموشي روپشت سرنگذاشتي؟
    بعض ازدخترها عاشق يه پسرميشن وبعدكارشون به رابطه پيشرفته كشيده ميشه وبعدش پشيمون ميشن وازپسره نفرت پيداميكنن........اين نفرت بخاطراينكه اون پسرروباعث وباني ازبين رفتن پاكدامنيشون ميشه.دخترهايي هستن اينقدرازدوست پسرشون نفرت پيداميكنن وحتي اگه پيششون باشه دوست دارن خفش كنن.ولي بعداينكه ازش جداميشن دلتنگش ميشن سرش گريه ميكنن وحس ميكنن كه قادرنيستن باپسرديگه اي رابطه برقراركنن وخاطرات جنسي بادوست پسرقبلي روفراموش نميكنن وهمواره عذابشون ميده ونميتونن اين حس باكس ديگه اي پيداكنن....اين بحران روحي باگذشت زمان وسپري كردن تنهايي وصبروتقويت كردن روحيه معنوي ميتونن پشت سربگذارند.
    حالاتواين مراحل روگذاروندي واين بحران روپشت سرگذاشتي كه دوست پسرقبليت اومده؟؟؟
    آيافراموشش كردي؟كه بازبعدازچندسال پيداش شد؟
    اگه جوابت نه هست به اون فرصت بده كه بيادخواستگاريت...شايدازخوا بيدارشده و ميخوادجبران كنه
    ازاي وراين دوست پسرت اومده خواستگاريت ازاين ورخواستگارشيرازيت خانوادت مخالفن حالاميخواي بخاطرش بجنگي؟
    بنظرم اول مشكلت بادوست پسرت حل كن الكي همينطورولش نكن

  5. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 05 بهمن 91 [ 01:19]
    تاریخ عضویت
    1391-9-14
    نوشته ها
    78
    امتیاز
    406
    سطح
    8
    Points: 406, Level: 8
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    111

    تشکرشده 111 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: باکره نیستم،خواستگارخوب دارم، پسری که رابطه داشتم نیزخواستگاره، چه کنم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط arezou.sh
    خب چیکار کنم برگردم پیش همون بی معرفتی که این بلا تکلیفم گذاشته؟اون که از خداشه برگردم پس این 7 سال که حسرت کشیدم افسردگی گرفتم کاسه چه کنم دستم گرفتم کجا بود؟ازش متنفررررررررررم...این خواستگارم که قضیه رو میدونه خونواده ام مخالفن..حالا چیکار کنم؟
    ببین آقای mehran21 خیلی واقع گرایانه گفتن.من اولش جو زده شده بودم
    تو توی ایران زندگی میکنی (نه اروپا!) اینجا برای آقایونی که میخوان با خانومی ازدواج کنند(حتی اگه خودشونم قبل ازدواج با کسی رابطه داشتن) موضوع بکارت برای همسرشون رو خیلی خیلی مهم تلقی میکنن.
    حالا بازم خوبه همین آقا بعد از 7 سال برگشتن و خواشتگاری کردن
    هر چی بوده هر دوتای شما مقصرید.
    به فرض بخوای با یکی دیگه ازدواج کنی.همسرت تا آخر عمر همت بهت شک داره.میترسه بهش خیانت کنی!اینا حرفه که اون آقا گفته واسم مهم نیس!بعدها سر هر دعوایی که بشه این موضوع بی بارگی تو به رخ تو و خانواده ت میکشه
    ذات مردای ایران بر این این نقش بسته.من نمیگم این طرز فکر خوبه یا نه!تو نمیتونی که ذاتشونو عوض کنی!

  6. 3 کاربر از پست مفید سپیده سحر تشکرکرده اند .

    سپیده سحر (جمعه 29 دی 91)

  7. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 دی 91 [ 12:23]
    تاریخ عضویت
    1391-10-26
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    140
    سطح
    2
    Points: 140, Level: 2
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: باکره نیستم،خواستگارخوب دارم، پسری که رابطه داشتم نیزخواستگاره، چه کنم؟

    با اون 2 ساله بهم زدم با این شیرازیه 1 ساله آشنا شدم این خیلی بهم محبت میکنه همون محبتی که از قبلیه انتظار داشتم!!!حالا بهش بگم خداحافظ با قبلیه میخوام ازدواج کنم این بی انصافیه!!!دل خودم شکسته حالا دله اونو بشکنم..

  8. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 بهمن 91 [ 04:24]
    تاریخ عضویت
    1391-10-12
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    168
    سطح
    3
    Points: 168, Level: 3
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 35 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: باکره نیستم،خواستگارخوب دارم، پسری که رابطه داشتم نیزخواستگاره، چه کنم؟

    ميگم آرزوجان ببخشيداي سوال ميپرسم رابطت باپسرشيرازيه چطوربوده؟ ودرچه حد؟فكرنميكني كه ممكنه اين قصدسوءاستفاده ازتوروداره؟

  9. کاربر روبرو از پست مفید tina2013 تشکرکرده است .

    نیروانا (پنجشنبه 28 دی 91)

  10. #27
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 دی 95 [ 12:53]
    تاریخ عضویت
    1389-12-26
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    4,701
    سطح
    43
    Points: 4,701, Level: 43
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 17.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranTagger Second Class
    تشکرها
    28

    تشکرشده 35 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: باکره نیستم،خواستگارخوب دارم، پسری که رابطه داشتم نیزخواستگاره، چه کنم؟

    خودت بیشتر کدومو می پسندی ؟ در مورد اخلاق و سایر جزییات خواستگارهات نگفتی . از نظرهای دیگه بیشتر با کدوم توافق داری ؟ چند سالتونه شما ؟
    آخه نمی شه که همینطوری نسخه پیچید گفت برو با آقای ایکس ... شاید ایشون اصلا با اون آقا تفاهم نداشته باشه و بعدها به مشکل بخوره ! شخصا ترجیح می دم بی شوهر بمونم تا اینکه زندگی نا بسامانی داشته باشم و بعدا گرفتار طلاق و ... بشم .
    در ضمن بنظر من هم ممکنه همین آقای شیرازی که الان به ظاهر قضیه رو قبول کرده بعدها به روت بیاره و بارها این موضوع رو چوب کنه تو سرت بکوبه . فکر اینجاهاشو کردی ؟ زندگی که فقط دو روز اول عشق و عاشقی نیست ، بعد که همه چی عادی بشه برای جفتتون باید دید چطوری رفتار می کنه . شایدم آدم روشنفکری باشه و اصلا این مشکلو نداشته باشه باید ببینی چجور آدمیه واقعا !
    بعد چطور دوست پسرت بعد دو سال برگشته و خواستگاری کرده ؟ چرا همون دو سال پیش که اون مشکل بوجود اومد خواستگاری نکرد ؟ میشه بیشتر توضیح بدی ؟

  11. کاربر روبرو از پست مفید melisazand تشکرکرده است .

    melisazand (پنجشنبه 28 دی 91)

  12. #28
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 دی 91 [ 12:23]
    تاریخ عضویت
    1391-10-26
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    140
    سطح
    2
    Points: 140, Level: 2
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: باکره نیستم،خواستگارخوب دارم، پسری که رابطه داشتم نیزخواستگاره، چه کنم؟

    رابطه با خواستگار شیرازیم خوبه حتی خواستگاریم اومده خیلی دوسم داره خیلی...قصد سواستفاده نداره.. کل خونواده اش در جریانن

    من 24 سالمه..پسر قبلیه بهونه می اورد که کار ندارم تو ارشدی من لیسانسم ...بعد 6 سال دوستی گفت با هم خوشبخت نمیشیم خوشی اشو تو دوران دانشجویی باهم کرد بعد تموم شدن درسش بی خیال من شد ..در ضمن همشهریمه هردو یه شهر دانشگاه قبول شدیم خونواده سرشناشی داره ولی خودش اشغاله یعنی چه جوری بگم خودخواهه اون موقع خونواده اش گفتن بریم خواستگاری خرج عروسی نامزدی با اونا (خونواده اش) برگشت گفت تا دست خودم تو جیب خودم نباشه نه نمیتونم... حالا بعد 1-2 سال یاد من افتاده نمیخوام هر وقت اون میخواد در اختیارش باشم...17 سالگش به خیال خودم عاشقش شدم تا 5-6 سال باهاش بودم دیگه نتونستن واقعا نتونستم

  13. #29
    Banned
    آخرین بازدید
    جمعه 10 آبان 92 [ 13:08]
    تاریخ عضویت
    1391-12-29
    نوشته ها
    196
    دستاوردها:
    500 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    285

    تشکرشده 366 در 142 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: باکره نیستم،خواستگارخوب دارم، پسری که رابطه داشتم نیزخواستگاره، چه کنم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط arezou.sh
    رابطه با خواستگار شیرازیم خوبه حتی خواستگاریم اومده
    خواستگاری که خواستگاری هم اومده باشه باید تقدیر بشه ازش

  14. #30
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 30 فروردین 92 [ 12:34]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    28
    امتیاز
    259
    سطح
    5
    Points: 259, Level: 5
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 40 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: باکره نیستم،خواستگارخوب دارم، پسری که رابطه داشتم نیزخواستگاره، چه کنم؟

    سلام دختر خوب آرزو جان
    آدم بعضی وقتها توی زندگی اشتباهاتی می کنه که جبرانشون غیر ممکنه. اول از همه فکر می کنم باید بپذیری که خودت هم توی این قضیه مقصری و همه ی تقصیرا رو گردن اون دوست پسر سابقت نندازی. با اینکه حالا ممکنه که پشیمون شده باشی ولی نمی تونی خیلی راحت از عواقبش در امون باشی. حق با دوستانمونه ممکنه اون خواستگار شیرازیه باهات فعلا خوب باشه و دوستت داشته باشه ولی زندگی اینقدر پر پیچ و خمه که ممکنه که بعد از ازدواج مسائلی پیش بیاد که این قضیه بارها و بارها مثل پتکی بر سرت فرو بیاد. بهتره بدونی هیچ مردی به راحتی نمیتونه با این قضیه کنار بیاد و حالا که این خواستگار شیرازیت میگه مشکلی با این مسئله نداره موقتیه و بعدا کلا ورق برمی گرده.
    اما دوست پسر سابقت؛ اونم مثل خودت تو دوره نوجوونی و هیجان های خاص دورانش نتونسته خودش رو کنترل کنه و دسته گل به آب داده اما شرایط شروع زندگی مشترک رو نداشته اما حالا که به زندگیش سر و سامون داده آمده تا اشتباهشو جبران کنه فکر کنم بهتر باشه یه فرصت دوباره بهش بدی.
    امیدوارم هرچه زودتر مشکلاتت حل بشه

  15. کاربر روبرو از پست مفید negar2020 تشکرکرده است .

    diba25 (پنجشنبه 28 دی 91)


 
صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. فاقد شادی در زندگی هستم افکارم نمیزارند شاد باشم
    توسط bright_star در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 شهریور 95, 12:45
  2. پاسخ ها: 77
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 آبان 93, 10:51
  3. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 09 آبان 93, 00:59
  4. از زندگی مشترک بیزار و خسته م
    توسط شکوفه کویری در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 26 دی 92, 16:58
  5. میزان دلبستگی و ارتباط
    توسط سینان در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 08 مرداد 91, 14:32

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 06:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.