ببین آقای mehran21 خیلی واقع گرایانه گفتن.من اولش جو زده شده بودمنوشته اصلی توسط arezou.sh
تو توی ایران زندگی میکنی (نه اروپا!) اینجا برای آقایونی که میخوان با خانومی ازدواج کنند(حتی اگه خودشونم قبل ازدواج با کسی رابطه داشتن) موضوع بکارت برای همسرشون رو خیلی خیلی مهم تلقی میکنن.
حالا بازم خوبه همین آقا بعد از 7 سال برگشتن و خواشتگاری کردن
هر چی بوده هر دوتای شما مقصرید.
به فرض بخوای با یکی دیگه ازدواج کنی.همسرت تا آخر عمر همت بهت شک داره.میترسه بهش خیانت کنی!اینا حرفه که اون آقا گفته واسم مهم نیس!بعدها سر هر دعوایی که بشه این موضوع بی بارگی تو به رخ تو و خانواده ت میکشه
ذات مردای ایران بر این این نقش بسته.من نمیگم این طرز فکر خوبه یا نه!تو نمیتونی که ذاتشونو عوض کنی!









علاقه مندی ها (Bookmarks)