مرسی تینا جون
راستش از اینکه دوستم داره مطمئن هستم، ولی خب هنوز هم موقعیت واسه خواستگاری نداره. هنوز 5 6 ماه از سربازیش مونده. وضع مالی اونا خوب نیست، خودش هم که هنوز کار نداره (البته کار ثابت نداره، الان که سربازه چند جا میره حسابداری با اینکه رشته خودمون برق هست ولی حسابداری میکنه که بی پول نباشه)
الان همه حرفش اینه که اون یه بار گفت جداشیم ولی من پدرش رو در اوردم 4سال جدا موندیم، میگه نذار این جداییا بیشتر باشه ما مال هم هستیم و از این جور حرفا
میگه بیا دوست باشیم تا سربازیم تمومشه بیام خواستگاری
ولی من اصلا دوست ندارم دوست باشم، شاید این مدت یه خواستگار بهتر اومد یا اینکه بعد از سربازیش باز مشکلات جدید پیدا کردو باز یادش اقتاد بدبختم میکنه و جدا شدیم
دلم نمیخواد باز بشینم گریه زاری کنم. تنها موندن بهتر از تنها شدن دوباره است
خب پس تا اینجا نتیجه میگیرم که کار خوبی کردم باهاش دوست نشدم همون بحث خواستگاری رو ادامه میدم
ممنون دوستای خوبم![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)