به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 20
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1391-9-29
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    195
    سطح
    3
    Points: 195, Level: 3
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 11 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با بددهني همسرم جيكار كنم؟

    هر روز داره بدتر مي شه ديروز به كتك كاري هم كشيد

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 13:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-13
    نوشته ها
    71
    امتیاز
    436
    سطح
    8
    Points: 436, Level: 8
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    99

    تشکرشده 111 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با بددهني همسرم جيكار كنم؟

    داري با زندگيت چيكار ميكني

    ديروز براي چي دعواتون شد؟
    صادقانه جواب بده توي دعوا شما چيكار ميكنين و چيكار كردي؟؟

  3. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1391-9-29
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    195
    سطح
    3
    Points: 195, Level: 3
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 11 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با بددهني همسرم جيكار كنم؟

    سر جيزاي الكي به خانوادم فحش داد واقعا انقدر الكي فحش ميده كه اصلا يادم نيست سر جي بوده منم سمتش رفتم و جلوي دهنشو كرفتم اما بازم فحش مي داد اينجور مواقع دوست دارم خفش كنم ، كفتم خرجي بده من برم خونه مامانم اونم كفت برو من جيزي نميدم برو از مادر.... بكير، منم از خونه اومدم بيرون بعد از يه ساعت بركشتم اومد منت كشي اما اين كاراش ديكه واسش عادي شده اول فحش بعدم فراموش كردن، ميكه تا وقتي رفتارت اينه نه كار ميكنم نه خرجي ميدم هر روزم بدتر از امروزت ميشه، اما واقعا رفتار من غير طبيعي نيست، اون انتظار داره به من فحش بده منم قربون صدقش برم اما من نمي تونم

    مي دونه اكه بخوام كار بيدا كنم يه روزه بيدا كردم و محتاج خرجي اون نمي مونم اما ٥ ماهه كه كفت نرو من خرجي ميدم منم كوش كردم اما الان بدترين وضعو داريم حتي يه كرم دست و صورتم ندارم جالبه كه ميدونه و مي خواد منو زجربده منم تحمل كردم اما تا كي؟ ٥ ماهه، بس نيست؟

  4. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1391-9-29
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    195
    سطح
    3
    Points: 195, Level: 3
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 11 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با بددهني همسرم جيكار كنم؟

    امروز بازم دعوامون شد يه اس ام اس از طرف بابش اومد به من نشون نمي داد سر اينكه يواشكي رابطه داره و مي كه ندارم دعوامون شد ميكه نمي خوام تو با اونا رابطه داشته باشي جون مي ترسم اما يه حرف جديد زد اينكه اكه بلايي سر خانوادش بياد من مقصرم و حسرت خانوادش به دلش ميمونه ، من بايد جيكار كنم؟ ميكم رابطه ميكه نه، از اون ور خودش يواشكي رابطه داره مي كه ندارم الانم مي كه من مقصر ميشم،واقعا جيكار كنم؟ همه جوره راه هارو بسته ، ميكه اكه طلاقم بكيرم يه بلا سر خانواده من مياره، من جه برخوردي داشته باشم ؟



    من از تهديد بدم مياد و بدون اونم ميتونم زندكي كنم، فقط مي خوام همه راهارو برم و بعد اكه درست نشد جدا شم ، نمي خوام عمرمو حروم اين دعواها و رابطه كنم

  5. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 12 اردیبهشت 93 [ 15:23]
    تاریخ عضویت
    1389-6-08
    نوشته ها
    231
    امتیاز
    2,981
    سطح
    33
    Points: 2,981, Level: 33
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    227

    تشکرشده 409 در 163 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: با بددهني همسرم جيكار كنم؟

    قدیمی ها میگفتند ترس برادر مرگه، نترسید و تصمیمی که برای زندگیتون دارین عملی کنین. اگه ایجاد مزاحمت کردند میتونین شکایت کنین و ادامه مزاحمت منجر به زندان و حبس میشه.

  6. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1391-9-29
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    195
    سطح
    3
    Points: 195, Level: 3
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 11 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با بددهني همسرم جيكار كنم؟

    مسئله اينجاست كه نمي دونم جه تصميمي بكيرم؟ بايد جه رفتاري داشته باشم؟

  7. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1391-9-29
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    195
    سطح
    3
    Points: 195, Level: 3
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 11 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با بددهني همسرم جيكار كنم؟

    هيج كارشناسي نيست؟

  8. #18
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: با بددهني همسرم جيكار كنم؟

    sasal عزیز

    فقط شوهرترانبین

    شما هم رفتارهات اشکالات زیادی داره . ازجمله عجول بودن و زود به دنبال نتیجه بودن . و کنترل گری و ، غرغر کردن .

    بهتره روی کارای همسرت زوم نکنی . شما وظایف همسری را به جا بیار و با محبت رفتار کن و در پی رفع عیوب خودت باش ، حااقل مدت 6 ماه فقط دنبال اصلاح رفتارهای خودت باش . نزد مشاور هم برو و برای همین کمک بخواه ، برای کنترل خشم ف دست برداشتن از کنترل گری ف رفع غرغر ، و کلاض آزاد کردن ذهنت از همسرت و انتظاراتت از او ، و آموختن مهارتهای ارتباطی بخصوص مهراتهای کلامی و شنیداری .

    6 ماه فقط روی خودت کار کن و شوهرت را همینگونه که هست بپذیر و حساسیت نداشته باش .

    این راهنمایی کارشناسانه ما بود اگر بپذیری و عمل کنی . اما و اگر آوردن شما یعنی اینکه ما هم در فضای مجازی نمیتوانیم بهت کمکی بکنیم وقتی مشاوره حضوری را بی فایده می بینی . اما توجه کردن و رفتن به سراغ عمل یعنی می خواهی که مسئله حل شود حتی اگر قرار باشد مدتی مدید رفتار همسرت را تحمل کنی .


    موفق باشی




    .

  9. کاربر روبرو از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده است .

    فرشته مهربان (پنجشنبه 28 دی 91)

  10. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1391-9-29
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    195
    سطح
    3
    Points: 195, Level: 3
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 11 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با بددهني همسرم جيكار كنم؟

    من ازون موقع كه مشاوره حضوري رفتم بهتر شدم اما همسرم كوجكترين تغييري نكرد واسه همين منم دلسرد شدم اما با تمام اين حرفا باز هم صبر مي كنم و به حرف شما كوش مي كنم . ممنون

  11. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1391-9-29
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    195
    سطح
    3
    Points: 195, Level: 3
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 11 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با بددهني همسرم جيكار كنم؟

    الان ساعت از ٩ شب كذشته، به شوهرم زنك زدم هم دير جواب داد هم هل بود، حس كردم داره دروغ ميكه، تقريبا ٩٠ درصد احتمال ميدم رفته برديس خونه خانوادش اما منو بيجونده، يهني بازم سكوت كنم؟ بزارم همين جوري بره و بياد؟


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بدهكاري همسرم و قرض كردن چيكار كنم؟
    توسط Maleka در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 دی 95, 15:01
  2. شما جاي من بودين چي كار ميكردين
    توسط sepide2 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: شنبه 04 خرداد 92, 15:23
  3. پاسخ ها: 42
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 دی 91, 13:13
  4. با مامانم چيكار كنم ؟
    توسط حنان در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: چهارشنبه 19 فروردین 88, 19:55
  5. نميدونم چيكار كنم؟
    توسط ساقی جان در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 08 فروردین 87, 07:40

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.