به نظر من این اخلاقت که میگی الان ایجاد شده قبلا هم در وجودت بوده اما فرصت ابرازشو نداشتی (شاید به خاطر خواهرت) بعدشم شرایط محیط خیلی تاثیر داره...من خودم شاید تو یک جمع خییییییییلی ساکت و آروم باشم ولی تو یه جمع دیگه مثل بمب پر از انرژی ام...به نظرم فقطو فقط همیشه و همه جا سعی کن "خودت باشی" اینجوری خییییلی زود به دل همه میشینی....انشالا که موفق باشی عزیزم








علاقه مندی ها (Bookmarks)