سلام سارا جون
به نظر من بهترين كارو انجام دادي![]()
![]()
![]()
قوي باش و پاي تصميمت واستا و حتما همراهتو عوض كن از اين اعتباريا بگير يه مدت عزيزم
تشکرشده 94 در 36 پست
سلام سارا جون
به نظر من بهترين كارو انجام دادي![]()
![]()
![]()
قوي باش و پاي تصميمت واستا و حتما همراهتو عوض كن از اين اعتباريا بگير يه مدت عزيزم
م.ش (چهارشنبه 20 دی 91)
تشکرشده 105 در 45 پست
اوضاع روحیم داغونه،تقریبا 2ماهه از خونمون دورم،مجبورم تنها تو خوابگاه بمونمو کارامو انجام بدم،از طرفی این رابطه رو که کات کردم بیشتر احساس تنهایی میکنم. افسرده شدم ،هیچ کاری نمیتونم پیش ببرم.از خودم بدم میاد.ارزوی مرگ میکنم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)