هاجس عزیزم من واقعا متاسفم.باور کن غم بزرگی به دلم نشست وقتی دیدم به درهای بسته زیادی برخورد کردی...خودم انقد داغونم که برات راهکاری ندارم...فقط یه چیزی ازت میخوام مراقب خودت باش...همه ما فقط یبار فرصت زندگی داریم...معلومه که تمام تلاشتو کردی تا زندگیتو بسازی...شاید بعد از همه این مشکلات خیر بزرگی تو راهه.من با نظر ساره جوم مخالفم...زنانی رو میشناسم که ازدواج دوم موفقی دارن.تازه قرار نیست همه چی به ازدواج ختم بشه..گاهی تنهایی خیلی بهتر از زندگی با فرد نامناسبه...خودتو دوست داشته باش...یکاری کن چند سال بعد شرمنده خودت نشی و نگی که انقدر به شوهرم فکر کردم که هاجس رو به کلی فراموش کردم.امیدوارم تو امتحاناتت موفق بشی..عزیزم تو حتی اگه جدا هم بشی بازم میتونی سربلند باشی...نگران حرف کسی نباش آدمهای بیکار همیشه حرف واسه گفتن پیذا میکنن چه جدا شی یا بمونی.....فقط به اون چه که صلاحنه فکر کن......آرزوی آرامش دارم برات خواهر خوبم








علاقه مندی ها (Bookmarks)