سلام به دوستان
یه سلام ویژه هم خدمت آقای sci
راستش آقای sci کارایی که گفتید دست و پا شکسته انجام دادم و از نظر اجتماعی بهتر شدم ولی دارم میفهمم فقط مشکلم این نیست . چجوری بگم چند جا دیدم در مورد منتقد درون مطلب گذآشتید . فکر میکنم منتقد درون من خیلی فعال . مثلا من در مورد هر چی پیش میاد فکر میکنم اخرش بعد از این ذهنم اونو دنبال میکنه به جاهای خوبی نمیرسم و حالم گرفته میشه و احساس نآمیدی میکنم راستی جدیدا با اینکه در جمع میرم ولی احساس تنهایی میکنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)