سلام بابا بیاین یه قانون بزاریم هر دانشجو باید در روز 2واحد همدردی هم پاس کنه خب اینجوری که همه سرشون تو کتابه همدردی مشروط میشه ها ا ا. ...اصلا هر چی جای خودش درس جای خودش نت گردی جای خودش چه وضعیه ادم هی درس خوندنش میگیره پاشین بیاین ببینم یه سر بزنید ببینین ما خوبیم بدیم.دهه ایشششششش...... منم خوبم فعلا دنیا بر وفق مراده ماشالله چشم نزنم خودمو شما ها خوبین? پرنده غریبم (چه رمانتیک)خوش اومدی منتظر باش شلوغ میشه.آخ گفتی بابابزرگ کجایییییی دلمون واست تنگیده? ?طوطی چطوره???









علاقه مندی ها (Bookmarks)