[size=medium]آقای من
دستهای زائرانت را میبینم كه به سمت پنجره فولاد كه درگاه اجابت است، دراز شدهاند و تو آنقدر باكرامتی كه هیچ دستی را رد نمیكنی.
امروز من هم آمدهام تا در سایه امن دستان آفتابیات آرامش بیابم. دستم را بگیر
از مشهد رضا دعاگویتان هستیم
اگر دلتان لرزید اشکی چکید کسی اینجا محتاج دعایتان است[/size]







به جاش گل خریدم براتون.تقدیم به همه شما دوستای همدردی:










علاقه مندی ها (Bookmarks)