به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 69
  1. #21
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 اسفند 91 [ 14:11]
    تاریخ عضویت
    1391-9-12
    نوشته ها
    271
    امتیاز
    759
    سطح
    14
    Points: 759, Level: 14
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    340

    تشکرشده 358 در 180 پست

    Rep Power
    41
    Array

    RE: نمی دونم همدیگرو قبول داریم یا نه ؟

    عزيزم اين روانشناس چقدر قابل اعتماده؟دليلش واسه اينكه برداشت كرده بيماري بدبيني و پارانوئيد داره؟درمورد درمان يا راههاي كم كردن حساسيت هاش چي نگفت؟

  2. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 24 اسفند 92 [ 17:56]
    تاریخ عضویت
    1391-10-16
    نوشته ها
    75
    امتیاز
    1,111
    سطح
    18
    Points: 1,111, Level: 18
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    32

    تشکرشده 106 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نمی دونم همدیگرو قبول داریم یا نه ؟

    بله . ایشون روانشناس قابل اعتمادی هستن و من چندباری هم در برنامه های صدا و سیما ایشون رو دیدم . اما دلیل اینکه پیش ایشون رفتم این بود که ایشون در دانشگاه محل تحصیل من شاغل هستن و روابط زیادی با دانشجوها که مشکلات اینچنینی دارند برقرار کردند.
    دلیلش رو به من نگفتن . یعنی با سوالاتی که از من پرسیدن و توضیحاتی که من بهشون دادم به این نتیجه رسیدن گویا و گفتن که اکیدا توصیه می کنم که این کارو نکنی و رابطه ت رو قطع کنی
    در مورد راههای کم کردن حساسیت هم پرسیدم . گفتن اگه اختلالات دیگه ای بود من کمکت می کردم . اما این اختلال درمانی نداره

  3. کاربر روبرو از پست مفید _yalda تشکرکرده است .

    sookoot (دوشنبه 05 فروردین 92)

  4. #23
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 اسفند 91 [ 14:11]
    تاریخ عضویت
    1391-9-12
    نوشته ها
    271
    امتیاز
    759
    سطح
    14
    Points: 759, Level: 14
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    340

    تشکرشده 358 در 180 پست

    Rep Power
    41
    Array

    RE: نمی دونم همدیگرو قبول داریم یا نه ؟

    منم الآن خواستگاري دارم كه خيلي مقيد به امور مذهبي هستش به حريم زن و مرد خيلي اهميت ميده ولي اين دليل بر بددلي نيست اين آدم خيلي مذهبيه و حد و حدود براش خيلي مهمه.تو خودت چي چقدر برات مهمه؟چقدربرات قابل تحمل و قابل گذشته؟من خودم اين آقا باهمه مذهبي بودنش قبولا كردم چون اولا درخودم انعطاف پذيري رو ميبينم ثانيا همه آرزوم داشتن يه همچين مردي بوده.توچي چه انتظاراتي از مرد زندگيت داري؟انقدمقيد بودن برات قابل درك و تحمل هست؟اين آقا چقدر باب ميلته؟چقدر انتظارتتو برآورده ميكنه؟

  5. #24
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array

    RE: نمی دونم همدیگرو قبول داریم یا نه ؟

    سلام

    بيماري پارانوئيد رو بدون ديدن اين آقا چطور تشخيص دادن؟
    به نظر من با چند مشاور ديگه هم صحبت كنيد.

    در نهايت با اين آقا به مشاوره حضوري و در صورت نياز روانپزشك بريد بعد تصميم بگيريد.
    اگر تشخيص ايشون درست باشه به فكر كم كردن حساسيت و ... نباش.
    چون ممكنه ايشون روز به روز بدتر بشن.

  6. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 24 اسفند 92 [ 17:56]
    تاریخ عضویت
    1391-10-16
    نوشته ها
    75
    امتیاز
    1,111
    سطح
    18
    Points: 1,111, Level: 18
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    32

    تشکرشده 106 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نمی دونم همدیگرو قبول داریم یا نه ؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط saharjavid
    منم الآن خواستگاري دارم كه خيلي مقيد به امور مذهبي هستش به حريم زن و مرد خيلي اهميت ميده ولي اين دليل بر بددلي نيست اين آدم خيلي مذهبيه و حد و حدود براش خيلي مهمه.تو خودت چي چقدر برات مهمه؟چقدربرات قابل تحمل و قابل گذشته؟من خودم اين آقا باهمه مذهبي بودنش قبولا كردم چون اولا درخودم انعطاف پذيري رو ميبينم ثانيا همه آرزوم داشتن يه همچين مردي بوده.توچي چه انتظاراتي از مرد زندگيت داري؟انقدمقيد بودن برات قابل درك و تحمل هست؟اين آقا چقدر باب ميلته؟چقدر انتظارتتو برآورده ميكنه؟
    مقید بودن به امور مذهبی با بددلی و بدگمانی فرق داره . مشکل من با ایشون سوالات مداوم و توضیحاتیه که از من میخوان. یعنی من به طور مداوم دارم توضیح میدم که مثلا چرا کارم این همه در جایی طول کشیده و ...

  7. #26
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 اسفند 91 [ 14:11]
    تاریخ عضویت
    1391-9-12
    نوشته ها
    271
    امتیاز
    759
    سطح
    14
    Points: 759, Level: 14
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    340

    تشکرشده 358 در 180 پست

    Rep Power
    41
    Array

    RE: نمی دونم همدیگرو قبول داریم یا نه ؟

    خوب چرا اساسي در اين مورد باهاش حرف نميزني و ازش نميخواي باهم پيش يك مشاور بريد؟اين علائمي كه ميگي ميتونه دليل بر برددلي باشه پس بايد حتما بررسي بشه

    دكتر فرهنگ ميگه اگه طرف مقابل روي رفت و آمدهات حساسه ياواسه هرچيزي توضيح ميخواد اينا علائم هشداردهنده راجبه بدبيني و بددلي محسوب ميشه بايد خيلي جدي گرفتشون.حتي ميگه براي اينكه بسنجيم ببينيم درسته يانه تو يه عمل انجام شده يا غيرمنتظره قرارش بديم وكارهايي انجام بديم كه طرف مقابل از قبل آمادگي اون شرايط رو نداره تا توضيح يا عكس العملي راطراحي كرده باشه.اولين واكنش وبرخورد واقعي و طبيعي يك فرد است.توام ميتوني راجبه بددلي يه شرايط به وجود بياري و عكس العملش و ببيني در مورد همه چيزهايي كه شك داري ميتوني اين طور عمل كني.حضرت علي(ع) ميفرمايد:در دگرگوني حالت ها حقيقت افراد شناخته مي شود.

  8. 3 کاربر از پست مفید saharjavid تشکرکرده اند .

    saharjavid (سه شنبه 26 دی 91)

  9. #27
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 24 اسفند 92 [ 17:56]
    تاریخ عضویت
    1391-10-16
    نوشته ها
    75
    امتیاز
    1,111
    سطح
    18
    Points: 1,111, Level: 18
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    32

    تشکرشده 106 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نمی دونم همدیگرو قبول داریم یا نه ؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط saharjavid
    خوب چرا اساسي در اين مورد باهاش حرف نميزني و ازش نميخواي باهم پيش يك مشاور بريد؟اين علائمي كه ميگي ميتونه دليل بر برددلي باشه پس بايد حتما بررسي بشه

    دكتر فرهنگ ميگه اگه طرف مقابل روي رفت و آمدهات حساسه ياواسه هرچيزي توضيح ميخواد اينا علائم هشداردهنده راجبه بدبيني و بددلي محسوب ميشه بايد خيلي جدي گرفتشون.حتي ميگه براي اينكه بسنجيم ببينيم درسته يانه تو يه عمل انجام شده يا غيرمنتظره قرارش بديم وكارهايي انجام بديم كه طرف مقابل از قبل آمادگي اون شرايط رو نداره تا توضيح يا عكس العملي راطراحي كرده باشه.اولين واكنش وبرخورد واقعي و طبيعي يك فرد است.توام ميتوني راجبه بددلي يه شرايط به وجود بياري و عكس العملش و ببيني در مورد همه چيزهايي كه شك داري ميتوني اين طور عمل كني.حضرت علي(ع) ميفرمايد:در دگرگوني حالت ها حقيقت افراد شناخته مي شود.
    روی رفت و آمدهام و ساعت اونها خیلی حساسه
    روی اینکه با کی میرم و با کی میام خیلی حساسه
    روی ساعتش هم حساسه . مثلا میگه از بعد از غروب نباید بری
    اما مثلا تو رستوران و کافی شاپ اصلا گیر نمیده که کجا بشینم و کجا نشینم
    مثلا من شنیدم یکی از ویژگی های آدمای بدبین اینه که تو مکانهای عمومی طوری می شوننش که رو به مردای دیگه نباشه

  10. کاربر روبرو از پست مفید _yalda تشکرکرده است .


  11. #28
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 اسفند 91 [ 14:11]
    تاریخ عضویت
    1391-9-12
    نوشته ها
    271
    امتیاز
    759
    سطح
    14
    Points: 759, Level: 14
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    340

    تشکرشده 358 در 180 پست

    Rep Power
    41
    Array

    RE: نمی دونم همدیگرو قبول داریم یا نه ؟

    اين نظر منه نميدونم درسته يانه من فكر نميكنم ايشون خيلي بدبين باشن اينايي كه گفتي رو تقريبا اكثر مردا دارن من خودم خيلي دوست دارم طرفم بهم توجه نشون بده و براش مهم باشه كي ميرم و باكي ميرم ولي نه اينكه حالت اجازه يا برخورد به خودش بگيره.اين ويژگي مردهاس كه دوست دارن همه چي تحت نظرشون باشه و همسرشون به اين حساسيت ها احترام بذاره.اينكه ميگي تو رستوران نميگه چيكار كن واسه اينكه ميدونه خودت مراقب رفتارت هست و خودشم هست مواظبته و لزومي نداره خيلي حساسيت نشون بده.بابام هميشه ميگه اگه ميپرسم كجا ميري چه ساعتي ميري باكي ميري اين نيست كه بهت اعتماد ندارم يه تو اعتماد دارم ولي به مردهاي تو خيابان و بقيه اعتماد ندارم . من به شخصه اگه مرد زندگيم نپرسه كجاميري چيكار ميكني ناراحت ميشم چون ميذارم به حساب مهم نبودن و بي غيرتي.البته تاحد متعارف توام بايد ببيني اين رفتارها به خاطر نگراني و توجه هستش يا حالت بدبيني داره.تو كدوم مرد ايراني رو پيدا ميكني كه به اين چيزا حسايت نداشته باشه؟

  12. #29
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 24 اسفند 92 [ 17:56]
    تاریخ عضویت
    1391-10-16
    نوشته ها
    75
    امتیاز
    1,111
    سطح
    18
    Points: 1,111, Level: 18
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    32

    تشکرشده 106 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام بچه ها . قضیه ما هم تموم شد. الان تقریبا می دونم کار درستی کردم. به جز یه احساسی که میگه نکنه در آینده پشیمون بشم از این کارم. تقریبا به این رسیدم که این آقا بدبینه و به خاطر اشتباهات خیلی کوچیک مدام سرزنش می کنه و ...
    اما دلایلی که باعث میشه احساس کنم در آینده پشیمون بشم اینه که
    1. اگه بدبین نبوده باشه چی
    2. اگه ازدواج کنه و ببینم که خیلی خوشبخت زندگی می کنه و بدبین نیست چی
    3. اگه مورد خوبی برام فراهم نشه چی
    4. اگه مردی نصیبم بشه که مقید به اصول نباشه و من مدام حسرت این رو بعدها بخورم چی
    5. اگه خدا به خاطر این کار کسی رو نصیبم کنه که کاملا برعکس این باشه چی
    و افکار این مدلی
    می دونم مسخره اند. اما خب چه میشه کرد. مدام تو ذهنم می چرخن.

  13. #30
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 دی 94 [ 14:29]
    تاریخ عضویت
    1391-12-18
    محل سکونت
    زیر آسمان
    نوشته ها
    171
    امتیاز
    2,829
    سطح
    32
    Points: 2,829, Level: 32
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    43

    تشکرشده 433 در 151 پست

    Rep Power
    31
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط _yalda نمایش پست ها
    سلام بچه ها . قضیه ما هم تموم شد. الان تقریبا می دونم کار درستی کردم. به جز یه احساسی که میگه نکنه در آینده پشیمون بشم از این کارم. تقریبا به این رسیدم که این آقا بدبینه و به خاطر اشتباهات خیلی کوچیک مدام سرزنش می کنه و ...
    اما دلایلی که باعث میشه احساس کنم در آینده پشیمون بشم اینه که
    1. اگه بدبین نبوده باشه چی
    2. اگه ازدواج کنه و ببینم که خیلی خوشبخت زندگی می کنه و بدبین نیست چی
    3. اگه مورد خوبی برام فراهم نشه چی
    4. اگه مردی نصیبم بشه که مقید به اصول نباشه و من مدام حسرت این رو بعدها بخورم چی
    5. اگه خدا به خاطر این کار کسی رو نصیبم کنه که کاملا برعکس این باشه چی
    و افکار این مدلی
    می دونم مسخره اند. اما خب چه میشه کرد. مدام تو ذهنم می چرخن.
    این تفکرها کاملا طبیعیه تا مدتی در ذهن شما باشند ولی به مرور زمان شما کاملا فراموش خواهید کرد و اصلا به خاطر این مسئله اضطرابی به وجود خودتون راه ندید. همیشه انسان باید سعی کنه در هر لحظه، بر اساس بهترین اطلاعاتی که در همون زمان داره، تصمیم صحیح رو بگیره و این همیشه دلیل کافی است برای اینکه در آینده پشیمون نباشه.
    زندگی خوب یک شکل ثابت ندارد، بلکه یک فرآیند است. یک جهت است، نه یک مقصد.

    کارل راجرز

  14. 3 کاربر از پست مفید Sinéad تشکرکرده اند .

    barani (شنبه 24 فروردین 92), فرهنگ 27 (دوشنبه 05 فروردین 92), _yalda (دوشنبه 05 فروردین 92)


 
صفحه 3 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:12 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.