سلام
من تمام پستها رو خوندم
شاید زیاد صریح باشه اما دلگیر نشید لطفا
من به عنوان یک شخص ثالث که از دور چند خطی از زندگی شمارو خوندم وقتی خودتون رو استاد دانشگاه معرفی کردید تعجب کردم انتظار من به عنوان یک فرد اجتماع, از یک استاد دانشگاه چیزی بسیار فراتر بود در برخورد شما,نحوه بیان مسایل و حتی نوع گویش شما و البته

سیاست شما در برابر مشکلات .
درسته هرکسی در هرطبقه ای و سطح تحصیلاتی میتونه دچار این دسته از مشکلات و مسائل بشه اما ...توقع اطرافیان و جامعه رفتاری معقول تر وفراخور تحصیلات اون فرده
جداً تحصیلات وبرای شما تدریس در دانشگاه که حضور در جامعه و علی الخصوص محیط فرهنگی و اموزشی رو بیشتر از خیلی ها به همراه داشته اگر در زندگی روزمره و در مسائل معمولی واااااقعاااااامعمولی نتونه کمکی به ما بکنه به چه کار ما میاد؟؟
اگر دوستی شما هشتاد سال هم ادامه داشت شاید به همچین مشکلاتی بر خورد نمیکردید پس تمرکز نکنید روی شخص ایشون که توی پست قبلی اشاره کردید انتظارتون از همسرتون بیشتر از مادرشوهرتونه ....

چراکه دروضعیت فعلی شما؛مشکلات ایجاد شده به دلیل وجود دیگرانیه که قبلا نبودن ویا اینقدر محسوس نبودن...به نظر من به حرفهای دوستان بیشتر توجه بفرمائید شاید یک سکوت طولانی بدون غر زدن و توقع داشتن و فقط وفقط مطالعه در زمینه های عملی برخورد با این دسته از مسائل معمولی خیلی از زوجین بتونه کمک خوبی بهتون بکنه
و بعد ازون با زبان متفاوت وارد عرصه بشیدوبا مهارتهای کسب شدتون به میدون بیاید
حتما جواب بهتری خواهید گرفت
درپناه خداوند باشید:
لطفا دقت کنید اگرچه همه حرفها خطاب به شماست اما این دلیل درست بودن رفتار همسر واطرافیان ایشون نیست بلکه به قول کارشناسان محترم تالار, اینکه ازشما درخواست تغیر وتحول میشه, فقط به این دلیله شما اینجا هستید و در دسترس

علاقه مندی ها (Bookmarks)