با سلام خدمت خواهر م
نمی دانم چه بگوییم ولی میدانم ازدواج یک امر مهم در زندگی هر فردی است به نظر من باید به پدر یا مادر به هر کدام که نزدیکتری یعنی صمیمیتری رک صحبت کن.و انها را از این دوست داشتن مطلع کن
تشکرشده 5 در 5 پست
با سلام خدمت خواهر م
نمی دانم چه بگوییم ولی میدانم ازدواج یک امر مهم در زندگی هر فردی است به نظر من باید به پدر یا مادر به هر کدام که نزدیکتری یعنی صمیمیتری رک صحبت کن.و انها را از این دوست داشتن مطلع کن
mahdi06 (یکشنبه 27 مرداد 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)