به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 آبان 98 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1391-9-15
    نوشته ها
    336
    امتیاز
    7,732
    سطح
    58
    Points: 7,732, Level: 58
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 52.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    626

    تشکرشده 656 در 231 پست

    Rep Power
    48
    Array

    RE: مرد بودن سخت ترین کار دنیاست

    خلقت زن

    از هنگامی که خداوند مشغول خلق زن بود، شش روز می‌گذشت.

    فرشته‌ای ظاهر شد و گفت: "چرا این همه وقت صرف این یکی می‌فرمایید؟"

    خداوند پاسخ داد:

    "دستور کار او را دیده‌ای‌؟

    باید دویست قطعه متحرک داشته باشد، که همگی قابل جایگزینی باشند.

    باید بتواند با خوردن قهوه تلخ بدون شکر و غذای شب مانده کار کند.

    دامنی داشته باشد که همزمان دو بچه را در خودش جا دهد و وقتی از جایش بلند شد ناپدید شود.

    بوسه‌ای داشته باشد که بتواند همه دردها را، از زانوی خراشیده گرفته تا قلب شکسته، درمان کند."

    فرشته سعی کرد جلوی خدا را بگیرد.

    "این همه کار برای یک روز خیلی زیاد است. باشد فردا تمامش بفرمایید."

    خداوند گفت :

    "نمی شود!!

    چیزی نمانده تا کار خلق این مخلوقی را که این همه به من نزدیک است، تمام کنم.

    از این پس می تواند هنگام بیماری، خودش را درمان کند،

    یک خانواده را با یک قرص نان سیر کند و یک بچه پنج سال را وادار کند دوش بگیرد."

    فرشته نزدیک شد و به زن دست زد.

    "اما ای خداوند، او را خیلی نرم آفریدی."

    "بله نرم است، اما او را سخت هم آفریده‌ام.

    تصورش را هم نمی‌توانی بکنی که تا چه حد می‌تواند تحمل کند و زحمت بکشد."

    فرشته پرسید :

    "فکر هم می‌تواند بکند؟"

    خداوند پاسخ داد :

    "نه تنها فکر می‌کند، بلکه قوه استدلال و مذاکره هم دارد."

    آن گاه فرشته متوجه چیزی شد و به گونه زن دست زد.

    فرشته پرسید :

    "اشک دیگر برای چیست؟"

    خداوند گفت:

    "اشک وسیله‌ای است برای ابراز شادی، اندوه، درد، نا‌امیدی، تنهایی، سوگ و غرورش."

    فرشته متاثر شد:

    "شما فکر همه چیز را کرده‌اید، چون زن‌ها واقعا حیرت انگیزند."

    زن‌ها قدرتی دارند که مردان را متحیر می‌کنند.

    همواره بچه‌ها را به دندان می‌کشند.

    سختی‌ها را بهتر تحمل می‌کنند.

    بار زندگی را به دوش می‌کشند،

    ولی شادی، عشق و لذت به فضای خانه می‌پراکنند.

    وقتی خوشحالند گریه می‌کنند.

    برای آنچه باور دارند می‌جنگند.

    در مقابل بی‌عدالتی می‌ایستند.

    وقتی مطمئن‌اند راه حل دیگری وجود دارد، نه را نمی‌پذیرند.

    بدون قید و شرط دوست می‌دارند.

    وقتی بچه‌هایشان به موفقیتی دست پیدا می‌کنند گریه می‌کنند.

    وقتی می‌بینند همه از پا افتاده‌اند، قوی و پابرجا می‌مانند.

    آنها می‌رانند، می‌پرند، راه می‌روند، می‌دوند که نشانتان بدهند چه قدر برایشان مهم هستید.

    قلب زن است که جهان را به چرخش در می‌آورد

    زن‌ها در هر اندازه و رنگ و شکلی موجودند و می‌دانند که بغل کردن و بوسیدن می‌تواند هر دل شکسته‌ای را التیام بخشد.

    کار زن‌ها بیش از بچه به دنیا آوردن است،

    آنها شادی و امید به ارمغان می‌آورند. آنها شفقت و فکر نو می‌بخشند

    زن‌ها چیزهای زیادی برای گفتن و برای بخشیدن دارند.



    تقدیم به همه خانومهای خوب
    همه را دوست میدارم و همه دوستم میدارند

    او که به ظاهر دشمن است، از در دوستی در می آید، بسان حلقه ای طلائی در زنجیر خیر و صلاح من


    فلورانس اسکاول شین

  2. 3 کاربر از پست مفید malakeh تشکرکرده اند .

    malakeh (یکشنبه 24 دی 91), روزیتا (دوشنبه 26 خرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 14 تیر 96, 19:57
  2. استفاده از سایت همسریابی برای آشنایی و ازدواج درست هست
    توسط شمیم بهار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: پنجشنبه 14 فروردین 93, 17:30
  3. پاسخ ها: 37
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 فروردین 93, 16:14
  4. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 91, 23:34
  5. پسری که دنبال تصاویر جنسی تو نت هست ممکنه مشکل درست کنه برای اطرافیانش؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 12 اسفند 90, 15:20

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.