هزاران هزار آفرين كه دوست دختر نداري.من وقتي نوشته هاتو خوندم فهميدم كه نبايد از ظاهر كسي در موردش قضاوت كنم.هميشه فكر مي كردم پسر خوب وجود نداره.خدا رو شكر كن و مراقب قلب پاكت باش
![]()
تشکرشده 55 در 32 پست
هزاران هزار آفرين كه دوست دختر نداري.من وقتي نوشته هاتو خوندم فهميدم كه نبايد از ظاهر كسي در موردش قضاوت كنم.هميشه فكر مي كردم پسر خوب وجود نداره.خدا رو شكر كن و مراقب قلب پاكت باش
![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)