من 28 سالمه. وقتی دانشجو و 22 ساله بودم در موقعیت شما بودم و طرفم هم تا حدی مثل این خانمی بود که شما توصیف کردین. من چراغ سبز هم زیاد دریافت کردم. پا پیش گذاشتم و به منظور ازدواج پیشنهاد آشنایی دادم. روزهای بعدش بی محلی کرد و جواب منفی داد. بعد ها که فارغ التحصیل شدم و رفتم خارج از طریق نت پیدام کرد و غیر مستقیم روی خوش نشون می داد ولی من که سعی کرده بودم فراموشش کنم قبولش نکردم و ارتباطم رو باهاش قطع کردم. برام خیلی مهم بود اون روزها که براش سرشار از احساس بودم بهم جواب می داد. جواب منفی شنیدن خدائیش آسون نیست. مخصوصاً اگر طرف رو دوست داشته باشی . تنها مزیتش اینه که خیالت رو راحت می کنه. شما هم باهاش مطرح کن ولی این جور دخترا امکان نه گفتنشون زیاده. خودت رو آماده کن از قبل. بعضی از دخترا خودشون هم نمی دونند احساسشون چیه. این بهم ثابت شده. امیدوارم شما جواب مثبت بگیرید. به نظر من اگر از شما خوشش بیاد یه حداقل گوشه چشمی نشونتون می ده به عنوان چراغ سبز. به هر حال شما این چراغ سبز رو دریافت نکردید ولی با این حال پا پیش بذارید تا بعده ها حسرت نخورید که چرا اقدام نکردید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)