
نوشته اصلی توسط
نازنین آریایی
فائزه بودی آره؟ اره عزیزم
فائزه جون چند سالته؟همسرت چند سالشه؟من24 محسن25
تو خودت تلاشی میکنی در جهت سربه سر گذاشتن و خندیدن بیشتر باهاش؟
اره اما نه زیاد وقتی اون حواسش به من نیست انگار یهو تخلی میشم انرژیم صفر میشه
عزیزم راستش من همسرم از نظر توجه کردن خیلی خوبه...و منم انقدری که تو به خودت زحمت میدی زحمت نمی دم به خودم
ولی اونم درسته که توجه میکنه وخیلی باهم می خندیم وبازی می کنیم ولی خوب منم خیلی نفش دارم تو این موضوع. ولی منم همش در حال سرویس دادنم
چایی ریختن
انار دون کردن
میوه آوردن
حتی ی لیوان ابم پا نمیشه برداره همش به حالت ولو رو مبله
بعدم میگه زن وظیفش همینه دیگه اگر نمیتونی به کار خونه برسی سرکار نرو.
محسن فکر میکنه من از کمک نکردنش دلخورم هی میگه کاری هست من بکنم این سوالش دیوونم میکنه اخه پسر خوب من کمک تورو نمیخوام من توجه تو رو میخوام دلم شوخی و شادی میخواد اینکه اگه لباس جدید پوشیدم ببینی و بهم بگی اگه خونه تمیزه بگی خسته نباشی چه خوب شده اینکه اگر کارای شخصیتو خودت انجام بدی
علاقه مندی ها (Bookmarks)