یلدا عزیزم
اگر گشتی تو تالار زده باشی یا به زندگی اطرافیانت توجه کرده باشی زندگی مردها دو بعد داره
یکی بیرون از محیط خانواده ،یکی محیط اجتماع کار و زندگی بیرون از خانوادشون
پیشنهاد دقیقی واست ندارم
فقط و فقط به رفتارهایی که نام بردی نمیگم توجه نکن اما اعتماد کامل نکن
یک مرد میتونه رفتار اجتماعی فوق العاده مناسبی داشته باشه و در محیط خانواده کاملا.....
از همون اول باید اجازه خواستگاری رسمی میدادی الانم بدون درنگ ادامه شناخت رو به محیط خانواده هدایت کن
حتما حتما از مشاوره کمک بگیر و هیچ عجله نداشته باش
موفق باشی خانومی









علاقه مندی ها (Bookmarks)