نیلو خانم مطمئنا نه من بلکه هیچ پسر دیگه نمیتونه نسخه ای مخصوص برای شما بپیچه که مشکلتون حل بشه.
پسر ها مثل دختر ها شخصیت های متفاوتی دارند و نمیشه همه رو با یک روش جذب کرد.
در کل با توجه به رفتار اقا و طوری که توضیح دادید ،احتمال اینکه ایشون به شما به کیس ازدواج نگاه کنه کمه و بیشتر به دید یک دختر همکار صمیمی شاید یکم براتون درد دل کرده باشه...
معمولا اقایون یا از کسی خوششون میاد یا نمیاد و 0 و 1 هستن. ( برعکس خانم ها که ممکنه حس میانه داشته باشند)
دوستانه میگم بهتون بهتره تمرکز زدایی کنید.به جاش یک رفتار رسمی توام با احترام متفابل و ماسب محیط کارتون داشته باشید،مطمئن باشید اگر اگر این اقا یا هر اقای دیگه ای علاقه نسبت به خانومی داشته باشه دیر یا زود طرف رو متوجه خودش میکنه.
در اخر هم چند نکته که برای چذب غیر مستقیم پرسیده بودی:
اقایون خیلی بصری هستند،پس سعی کن شیک (نه الزاما گرون قیمت )و مرتب(نه جلف) و مناسب محیط کار لباس بپوشی.
از لحاظ ارایشی هم در حد عرف و شرع و متناسب با محیط کار باشید.
سعی کنید یکم بیشتر مطالعه کنید درمورد اقایون(از مقالات این سایت خیلی خوب میتونید کمک بگیرید).مثلا دادن سیب به هیچ عنوان راه کار مناسبی برای جذب یک فرد نیست.
از همکار های خانم محیط که قابل اعتماد هستند(تاکید میکنم ،قابل اعتماد) بخواهید که از روش های خاص بیشتر شما رو به این اقا بشناسونن.
و....
موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)