معولا اقایون دوست ندارن خانوم انقدر سمج باشه و گیر بده و ....دوست دارن سر و سنگین و متین و موقر باشه و حتی خیلی مواقع بی محلی کنه
من اگر جای این اقا بودم رفتار شما رو به حساب دوست داشتنت نمیذاشتم..میذاشتم به حساب راحت بودن نیلو با هر مردی...
این کار شما با روحیات یک مرد اصلا جور درنمیاد.
من پسرم و حرف های مریم خانم رو که کاملا از دید اقایون نوشتند تایید میکنم









علاقه مندی ها (Bookmarks)