در مورد سوالها هم ،
وقتی عصبانی میشم، با صدای بلند صحبت می کنم..
نه تا حالا پشیمون نشدم
تشکرشده 3,145 در 958 پست
در مورد سوالها هم ،
وقتی عصبانی میشم، با صدای بلند صحبت می کنم..
نه تا حالا پشیمون نشدم
shad (شنبه 16 شهریور 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)