آخرین کتابی را که خوندم خاطرات عزت شاهی بود ، یه روز که اومده بود دانشگاه شیراز خاطره گویی شب را شیراز موند و چون بچه ها واسه موندنش برنامه نداشتند و بنا بود همون شب برگرده جایی را براش آماده نکرده بودند به همین خاطر هم شب را توی اتاق ما در خوابگاه مهمان بود ، خیلی آدم جالبی بود ، کسی که وقتی نگاهش می کردی در پس زمینه نگاهش سال ها درد و رنج را می دیدی و من البته نخوانده بودم خاطراتش را تا بدانم با که طرفم ؟
کتاب خاطرات عزت شاهی را به همه خواننده های حرفه ای توصیه می کنم ، چرا که هم داستان است و هم تاریخ و هم دید سیاسی و اجتماعی می دهد و هم ...
عزت شاهی مبارزی انقلابی که خواندن خاطراتش می تونه به شما دانش عمیقی از تاریخ انقلاب ببخشد . مردی که گرچه امروز کمتر اسمش را شنیده ایم اما مردی بزرگ بوده و هست .
![]()








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)