دوست عزيز آقايون مثل كش مي مونند (با پوزش از همه ي آقايون) هرچي بيشتر بكشييون سمت خودت ازت دورتر مي شوند.پس رها كن و آزادش بذار تا هميشه كنارت باشه
![]()
تشکرشده 221 در 81 پست
دوست عزيز آقايون مثل كش مي مونند (با پوزش از همه ي آقايون) هرچي بيشتر بكشييون سمت خودت ازت دورتر مي شوند.پس رها كن و آزادش بذار تا هميشه كنارت باشه
![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)