عزیزم نگران نباش منم همین مشکلو داشتم دایم میگفتم دوسم داری ؟به چی فکر میکنی؟بهم توجه نمیکنی؟باهام حرف نمیزنی
تا اینکه با مرور زمان فهمیدم بعضی از مردا با عمل ثابت میکنن شوهر من مردی نبود که دایم بگه دوست دارم ....با سکوت حل میشه بهش گیر نده یه مدت بذار بفهمه فرق کردی کارایی که تا بحال میکردی رو بزار کنار باهاش خوب باش دعوا نکن محبت کن سر بی هیچ بحث نکن کاری کن که اون بگه چی شده چرا حرف نمیزنی منم مثل شما قبلا فکر میکردم اما با این کارا جای منو همسرم عوض شده تلاش کن میتونی هیچ کاری تو این دنیا نشد نداره عزیزم .







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)