روناك جان.
دختر خوب مي دونم كه يك موقع هايي ديگران نمي ذارند آدم زندگي كنه ولي نبايد اجازه بدي اين حس نسبت به پدر شوهرت روي روابط شما دو نفر تاثير بذاره. متاسفانه چيزي هم كه گفتي در مورد برخي آدم ها صادقه كه مثلا مردي روي همه زنها حساسه و اونها رو ضعيفه مي دونه و مستحق هر گونه رفتاري. ديدم چنين مردهايي كه به قول شما متاسفانه زنها رو آدم حساب نمي كنند و خودشون رو بالاتر مي بينند. بالعكسش هم هست كه هر دو زشت و ناپسنديده است.
يك پيشنهاد برات دارم، با كمي سياست زنانه، با محبت كردن در جواب بي محبتي پدر شوهرت سعي كن اين حس از هر دو طرف دور بشه. سعي كن با كادو خريدن يا احترام و محبت كلامي و ... پرچم سفيد دو مقابل بالا ببري. مي دونم خيلي سخته آدم به كسي كه اذيتش مي كنه محبت كنه ولي اگه بخواهي مثل خودش رفتار كني و بي احترامي و بدرفتاري مطمئن باش اوضاع بدتر مي شه. اينجوري حتي اگه حس هاتون نسبت بهم تغييري هم نكنه حداقل فايده اش اينه كه همسرت مي بينه كه شما همه سعي ات رو كردي و هميشه ادب و احترام را رعايت كردي و اين پدرشه كه غير قابل كنترل و مقصره.
تحت هر صورت نتيجه هر چي كه بود زندگي خودت و همسرت را خراب نكن. زندگي شما مستقله و شما هم همديگر رو دوست داريد پس جداي از ديگران به هم و به خواسته هاي هم احترام بگذاريد و به هم عشق بورزيد.









علاقه مندی ها (Bookmarks)