RE: ما بدون هم میمیریم...
سلام .ممنون از دوستای گلم .
روژین عزیز از شما ممنونم که منو دوستانه راهنمایی کردی وتجربیات خودتو دراختیار من گذاشتی،ولی اگه اشکال نداشته باشه من میخوام نظر شخصی خودم رو درمورد شما بدم خواهش میکنم ناراحت نشو. من فکر میکنم 10سال رابطه واسه دوستی خیلی خیلی زیاده،یعنی اگه شما رابطه ی دوستی تون رو به یکسال تا دوسال تموم میکردین و با هم ازدواج میکردین اون عشق ودوست داشتن و علاقه ی شدید طوری که واسه هم حاضرباشین بمیرین دقیقا دردوران پس از دوستی شما اتفاق میفتاد ولی چون شما مدت زیادی حالا به هر علتی با هم دوست بودین تمام احساسات قشنگ و زیبای بعد از ازدواج برای شما دردوران دوستی اتفاق افتاده وهمین باعث شده که وقتی با هم ازدواج کردین دیگه بعد از گذشت 10سال عشقتوتون اون طراوت وقشنگی اول که معمولابعد هر ازدواجی اتفاق میفته رو نداشته باشه.از دست من ناراحن نشی عزیزم ولی من دوست ندارم رابطه دوستی ما بیشتر از یکسال طول بکشه چون اونطوری هم واسه من هم واسه خودش مشکلات زیادی پیش میاد .درضمن من گفتم نظر خونوادم رو نمی دونم یعنی با اینکه پدر ومادرم خانواده ی اونا رو میشناسن ولی هیچ نظری ندادن .بازم ازت ممنونم امیدوارم بتونی عاشقانه همسرت رو دوست داشته باش درست مثل روزای اول .golpesar عزیز ازت ممنونم موفق باشی،jahangardعزیزم ازشما هم به خاطر امیدواری که به من دادی ممنون من واست دعا میکنم که ان شا الله مشکلات حل بشه و درکنارش خوشبخت بشی.
ارزش تو به اندازه همان چیزیست که به آن دل می بندی پس مواظب باش به کمتر از بی نهایت عشق دل بسته نشوی.
علاقه مندی ها (Bookmarks)