آیا آیا آیا آیا به خاستگاریت اومده یا روابطتون بین خودتونه؟اگر نامزد یا دوستت انقدر به نامحرمی حساسه بهش یادآور باش
خودتم بهش نامحرمی پس ابراز دلتنگی و احساسات یا تعیین تکلیف کردن برای شما،هیچ جایی نداره.
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
آیا آیا آیا آیا به خاستگاریت اومده یا روابطتون بین خودتونه؟اگر نامزد یا دوستت انقدر به نامحرمی حساسه بهش یادآور باش
خودتم بهش نامحرمی پس ابراز دلتنگی و احساسات یا تعیین تکلیف کردن برای شما،هیچ جایی نداره.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)