دوست عزیز
اگر به دلش نشسته باشین با یلدا موافقم...
ازش دور شین و ببینین چه عکس العملی داره. یکمی با جرات رفتار کنین که احساس کنه داره از دستتون میده ببینین چه رفتاری داره. اگر نیومد سمتتون بدونین شما رو نمیخواد واسه ازدواج و بی خیالش بشین به نظر من .








علاقه مندی ها (Bookmarks)